Değerli Öğrencilerimiz,
2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı Yaz Öğretiminde SABİS Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden derse yazılma esnasında dersin çakışması ve/veya dersin açılmaması sebebiyle yazılma yapamayan öğrencilerimizin ekte yer alan formu eksiksiz olarak doldurup imzalı halini 27 Haziran – 03 Temmuz 2022 tarihleri arasında öğrenci e-posta hesabı üzerinden kendi bölüm sekreterliğine elden veya mail yoluyla ulaştırmaları gerekmektedir. (Mail ortamından gönderilen formların asıl nüshasının en geç 22 Temmuz Cuma günü mesai bitimine kadar Bölüm Sekreterliğine teslim edilmesi gerekmektedir.) Başvurular Bölüm Başkanlıklarının uygun görüşü ve Fakülte Yönetim Kurulunun onayı sonrasında derse yazılma kuralları (Dersin Saatlerinin Çakışmaması, Öğrencinin Kredisinin yeterli olması, yeterli harç ücretinin yatırılması vb.) çerçevesinde Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından SABİS’e işlenecektir. Derse yazılmanızı lütfen SABİS hesabınızdan kontrol ediniz.
Not: Öğrencilerin harç ücreti yatırırken ekte yer alan tabloyu inceleyerek dersi alacağı Fakültenin ders saat ücretine göre ödeme yapması gerekmektedir.
Tüm öğrencilerimize başarılar dileriz.